Plaťte, jak vám to vyhovuje nejvíc
Samozřejmostí je platba kartou online i u kurýra nebo v hotovosti. Ale bereme i vybrané druhy stravenek a stravenkových karet, frčí u nás Google Pay i Apple Pay a pokud chcete platbu odložit o 15 dní, využijte Skip Pay.
Když něco zapomenete, stačí doobjednat
Vrátíte se z obchodu a ejhle, zapomněli jste máslo! To se vám u nás nestane. Zboží můžete přidávat do košíku i po tom, co objednávku odešlete. Všecko pak dovezeme v jednom nákupu.
Mít naši appku se extra vyplatí
Zaprvé ji můžete používat jako nákupní seznam a průběžně tam přidávat, co vám doma dojde. Díky tomu už na nic nezapomenete. Jakmile si navíc v nastavení telefonu povolíte oznámení, můžeme vás tam informovat o stavu vašeho nákupu, nových slevách i akcích. A zjistíte v ní i vše o kurýrovi – kde se nachází, kolik veze tašek a kolik zákazníků má před vámi.
Vrátíme vám peníze, když se něco nepovede
Kdyby v nákupu cokoli nebylo podle vašich představ, vyřešíte to bez vysvětlování online. Běžte do detailu objednávky nebo naskenujte QR kód na dodacím listu a zboží reklamujte na pár kliků. Peníze dostanete hned zpět v kreditech na váš zákaznický účet.
Dejte nám vědět, když cokoli potřebujete
Kdyby online reklamace nepomohla, brnkněte nám kdykoli od 7 do 23 hodin na číslo 226 220 500 nebo se ozvěte po chatu nebo na e-mail zakaznici@kosik.cz a společně to vyřešíme.
Méně klikejte, víc si užívejte
Sekce Můj košík vám ukáže vše, co jste u nás už nakoupili, a k tomu oblíbené zboží ze všech kategorií. Neztrácejte čas vyhledáváním a nakupujte rychleji a pohodlněji.